You are currently viewing Νέα της UNESCO “Εκπαίδευση” [Ιανουάριος – Μάρτιος 2015]
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Νέα της UNESCO “Εκπαίδευση” [Ιανουάριος – Μάρτιος 2015]

19.1.2015: Η UNESCO γιορτάζει την Ημέρα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με ένα σεμινάριο σχετικά με την προστασία του δικαιώματος στην εκπαίδευση των λεσβιών, γκέι, αμφισεξουαλικών και τρανσεξουαλικών παιδιών και νέων.

Για να σηματοδοτήσει τον εορτασμό της Ημέρα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της 25ης επετείου της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η UNESCO διοργάνωσε σεμινάριο που επικεντρώνεται στο δικαίωμα των λεσβιών, γκέι, αμφισεξουαλικών και τρανσεξουαλικών (LGBT) παιδιών και το των νέων στην εκπαίδευση. Έλαβε χώρα στην UNESCO, στο Παρίσι, στις 10 Δεκεμβρίου του 2014 και το παρακολούθησαν περίπου 120 άτομα, που αντιπροσώπευσαν 25 κυβερνήσεις και 40 οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών.

Πηγή: http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/unesco_celebrates_human_rights_day_with_a_seminar_on_the_protection_of_the_right_to_education_of_lesbian_gay_bisexual_and_transgender_children_and_young_people/#.VSHM9PmsUZ8

25.1.2015: H Γενική διευθύντρια της UNESCO στη Νέα Υόρκη για να συμμετάσχει σε μια συζήτηση υψηλού επιπέδου με θέμα «Διάλογος για την αντιμετώπιση του βίαιου εξτρεμισμού”.
Στις 26 Ιανουαρίου, η Γενική Διευθύντρια της UNESCO, Ιρίνα Μπόκοβα, ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη για να λάβει μέρος σε μια συζήτηση υψηλού επιπέδου με θέμα «συνύπαρξής – Διάλογος στο πρόσωπο του βίαιου εξτρεμισμού», που διοργανώθηκε από τις Μόνιμες Αντιπροσωπείες της Σουηδίας και της Ινδονησίας στα Ηνωμένα Έθνη.

Πηγή: http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/director_general_at_the_un_in_new_york_to_participate_in_a_high_level_debate_on_dialogue_in_the_face_of_violent_extremism/#.VSHNFvmsUZ8

3.2.2015: Πρώτη συνεδρίαση για την προαγωγή των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρίες στην Ουγκάντα μέσω της χρήσης τεχνολογιών χωρίς αποκλεισμούς.
Της UNESCO και η UNICEF μαζί με τους εθνικούς εταίρους ξεκίνησε την πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου και Διαχείρισης Πολιτικής Επιτροπής για την εφαρμογή ενός κοινού σχεδίου για τη χρήση της τεχνολογίας χωρίς αποκλεισμούς για τα άτομα με αναπηρίες στην Ουγκάντα στις 27 Ιανουαρίου 2015. Το έργο χρηματοδοτείται από την εταιρική σχέση του ΟΗΕ για την Προώθηση τα δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες πλαισίου χρηματοδότησης. Ο κύριος στόχος του έργου είναι η ενίσχυση της πολιτικής για το περιβάλλον και την ανάπτυξη θεσμικών ικανοτήτων μέσω Inclusive τεχνολογία για να διασφαλίσει Συνεκπαίδευση και την πρόσβαση σε πληροφορίες στην Ουγκάντα.

Πηγή: http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/first_meeting_on_promoting_the_rights_of_persons_with_disabilities_in_uganda_through_the_use_of_inclusive_technologies/#.VSVuePmsUZ8

18.2.2015: Περιφερειακή Υπουργική Διάσκεψη για την Εκπαίδευση μετά το 2015 – Ευρώπη και της Βόρειας Αμερική- Θα διεξαχθεί στο Παρίσι, 19 με 20 Φεβρουαρίου 2015.

Η UNESCO θα φέρει σε επαφή υπουργούς και υψηλόβαθμους αξιωματούχους των Υπουργείων Παιδείας και των υπουργείων της συνεργασίας και της ανάπτυξης από την ευρωπαϊκή και βορειοαμερικανική περιοχή, καθώς και άλλα ενδιαφερόμενα μέλη στον τομέα της εκπαίδευσης, όπως τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών, οργανισμούς των Ηνωμένων Εθνών, τις τράπεζες ανάπτυξης και τον ιδιωτικό τομέα για να συζητήσει την μετά το 2015 ατζέντα της εκπαίδευσης από περιφερειακή σκοπιά.

Πηγή: http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/regional_ministerial_conference_on_education_post_2015_european_and_north_american_states_to_be_held_in_paris_19_20_february_2015/#.VSVt2_msUZ8

24.2.2015: Ενώνουμε τις δυνάμεις για να κλείσει το χάσμα των φύλων στην εκπαίδευση.
Η Γενική Διευθύντρια Ιρίνα Μπόκοβα και η διευθύντρια του ΟΗΕ Phumzile Mlambo-Ngcuka συναντήθηκαν σήμερα με την ευκαιρία των εορτασμού της εβδομάδας Mobile Learning για να παρουσιάσουν ένα νέο πρόγραμμα, «Ενδυνάμωση των εφήβων κοριτσιών και νεαρών γυναικών μέσω της εκπαίδευσης», στα κράτη μέλη της UNESCO, στις 24 Φεβρουαρίου 2015.

Πηγή: http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/joining_forces_to_close_the_gender_gap_in_education/#.VSVty_msUZ8

11.3.2015: Το Πανεπιστήμιο του Ναϊρόμπι ενισχύει την εκπαίδευση για όλους με Ανοιχτά Εκπαιδευτικά Μέσα.
Η επιτυχής έναρξη της πρωτοβουλίας ΑΕΜ στη Σχολή Άνοιγμα – Αφρικής. Η UNESCO υποστήριξε το Πανεπιστήμιο του Ναϊρόμπι, στην Κένυα, για να μετατρέψει τέσσερα μαθήματα από στατικό πρόγραμμα σε δυναμικά μέσα ηλεκτρονικής μάθησης και απελευθερώθηκε με μια ανοικτή άδεια που επιτρέπει στους χρήστες με ελεύθερη και νόμιμη πρόσβαση, τη χρήση και την προσαρμογή των υλικών. Τα μαθήματα φιλοξενούνται στο OER Commons Platform.

Πηγή: http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/oerisation_at_university_of_nairobi_kenya/#.VSVpI_msUZ8

17.3.2015: Η προώθηση του σεβασμού για τη διαφορετικότητα και την ανοχή: ποιες είναι οι υποσχόμενες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις;
Οι πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις, του ρατσισμού, του αντισημιτισμού, της ισλαμοφοβίας και άλλων μορφών μισαλλοδοξίας, και διατηρούμενες εθνοτικές και θρησκευτικές συγκρούσεις κόστισαν τη ζωή πολλών πολιτών σε όλο τον κόσμο, παραβιάζοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα και υπονομεύοντας τις προσπάθειες για την οικοδόμηση βιώσιμης ειρήνης.

Πηγή: http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/promoting_respect_for_diversity_and_tolerance_what_are_the_promising_educational_approaches/#.VSVo8_msUZ8

24.3.2015: Η έκθεση της Παγκόσμιας Παρακολούθησης (GMR) το 2015- Εκπαίδευση για Όλους 2000-2015: Επιτεύγματα και Προκλήσεις.
Παρέχει μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση της προόδου προς την επίτευξη των έξι στόχων που έχουν τεθεί στο Ντακάρ κατά το Παγκόσμιο Φόρουμ για την Εκπαίδευση. Στηρίζεται στο ποιες χώρες σημείωσαν ή όχι πρόοδο και εάν τα ενδιαφερόμενα μέλη τηρούν τις δεσμεύσεις τους. Εξετάζει τους παράγοντες που επηρέασαν το ρυθμό της προόδου και προσδιορίζει βασικά διδάγματα για τη διαμόρφωση της μετά το 2015 ατζέντα της παγκόσμιας εκπαίδευσης.

Πηγή: http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/the_2015_global_monitoring_report_gmr_education_for_all_2000_2015_achievements_and_challenges/#.VSVo0fmsUZ8